Ogłoszenia parafialne

Teraz możesz dodać naszą grupę do swojego profilu na facebooku!
Zapraszamy na admajners forum.
Doceńcie nasze wysiłki w komentarzach pod postami!

czwartek, 6 października 2011

U nas się ta ustawa nie przyjęła

Świeżutka porcja cytatów z zajęć.

Publiczne prawo gospodarcze, mgr KK:
Zrobię coming out - jestem bi, a mianowicie bikatedralny.
Teoria dominacji gospodarki - niektórzy mówią dominacja punktu G. Tzn. ja tak mówię.
Co się dzieje teraz w Grecji? Płyty chodnikowe latają jak meteoryty. Teraz nasi bracia Grecy muszą pracować i oszczędzać, do czego nie są przyzwyczajeni, ale oliwki mają dobre, a ouzo jeszcze lepsze.
Wykłady to mieszanka pieprzu z dżemem - jeden pieprzy, reszta drzemie.

Ustawa o robotach

Prawo zamówień publicznych, dr JN:
Nie ma lepszego środka nasennego niż czytanie ustaw. Chyba, że nam się coś przyśni: przetarg publiczny, łaaa!
Oglądam czasem takie brzydkie programy. (o programach publicystycznych)
Pytanie, co autor miał na myśli, jeżeli chodzi o autorów Młodej Polski, jest niewychowawcze. Przecież wiadomo, że oni byli nawaleni jak stodoła.
(tłumacząc, czemu zwraca się do studentów na ty): Bo mówię państwo, mając na myśli najjaśniejszą Rzeczpospolitą, a potem państwo, i nie wiadomo, o co chodzi. W ogóle u nas panuje takie Bizancjum, bo należymy do kręgu kultury wschodniej. Ja mieszkam za Drwęcą i mój kolega, profesor historii, mówi, że mieszkam w Eurazji.
Módlcie się, żeby Sejm w nowej kadencji pracował jak najwolniej, bo mamy do czynienia z przenoszoną ciążą, a mianowicie nie została implementowana dyrektywa dotycząca dostaw broni. A jak ją przyjmą, to będziecie musieli się tego uczyć.
Istnieliście już co prawda w 98, ale zajmowały was wtedy inne problemy niż reforma samorządu terytorialnego.
Wójt u mnie na wsi, wybitny mąż stanu, powiedział, że u nich się ta ustawa nie przyjęła.

A to z gazetki promocyjnej Carrefoura :D

I jeszcze garść cytatów z ogłoszeń o pracę. Generalnie dział "szukam pracy" jest zazwyczaj śmieszny i straszny zarazem :P

Świadek Jehowy szuka pracy w niepełnym wymiarze godzin. Cechuje mnie uczciwość i zaangażowanie. Toruń, Chełmno i okolice. (znajomi szukając mieszkania trafiali na ogłoszenia "tylko dla świadków Jehowy")
podejme sie pracy, jeśli chodzi o branże, wszystko jest do obgadania
zaopiekuję się potomkami:)
Księgowa poprowadzi księgowość firmą i osobom fizycznym.
(nie ma to jak konsekwencja w stosowaniu zasad ortografii)
Studentka, studiów stacjonarnych pozytywnie zakręcona, szuka pracy na godziny elastyczne od 1 października. (może pokręcić karuzelą w wesołym miasteczku albo zakręcać słoiki w przetwórni ogórków)
proszę o zwrócenie na mnie uwagi. Na pewno nie zawiodę
Witam! Jestem D., mam 24lata i od tego roku jestem studentem zaocznym! Nie lubię próżnować dlatego chętnie podejmę się jakiejkolwiek pracy! Proszę o kontakt drogą mailową lub telefoniczną. Pozdrawiam, D.!
(ADHD jak nic)
Jeśli uważasz że masz ładne i zadbane stopy, wyślij CV + zdjęcia na nasz adres mailowy. Poszukujemy dziewczyn do projektów reklamowych. (taaa, jasne, już ja was znam)
wysoka szczupła inteligenta i wnioskujac z opinii ludzi ładna w sobie dużo radości i energi:) i szukam tak jakby sponsora tylko że jednego na długi czas gwarantuje że robię to pierwszy raz na takim układzie za pieniądze więc nie jestem pierwsza lepszą dziwka tylko normalną dziewczyna ych tzn kobieta:)uczę się jeszcze więc poprostu nie mam wyjścia. (faktycznie, ja też nie widzę tu innego rozwiązania)
dotrzymam towarzystwa kobietom wysłucham ich problemow zaspokoje ich potrzeby łóżkowe posprzątam mieszkanie nago mogę być jej kierowcą na jakiś wyjazd naprawie kran lib karnisz za drobną subwencją czy to dużo. (pomijając sprzątanie nago, mam to wszystko za darmo, także podziękuję)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz