Ogłoszenia parafialne

Teraz możesz dodać naszą grupę do swojego profilu na facebooku!
Zapraszamy na admajners forum.
Doceńcie nasze wysiłki w komentarzach pod postami!

czwartek, 22 kwietnia 2010

Problem z nagietkami

Szukając w necie opinii na temat pewnego produktu, natknęłam się na następującą wypowiedź:











Nagietki są istotnie bardzo problematyczne, ich inwazja może wyglądać tak jak na poniższym zdjęciu:















P.S. Przepraszam, że pierdolę głupoty (inaczej się nie da tego określić), ale miałam ciężki tydzień :D

3 komentarze:

  1. Przykro mi, ale przyjrzałam się tym nagietkom i nie znalazłam w nich winy... Powinno się je zostawić w spokoju

    OdpowiedzUsuń
  2. Wina=stosunek psychiczny sprawcy do czynu... Jakiś tam stosunek na pewno mają, nie dajmy się zwieść.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja myślę, że pod słowem "nagietek" kryje się jakaś tajna treść.

    OdpowiedzUsuń