Ogłoszenia parafialne

Teraz możesz dodać naszą grupę do swojego profilu na facebooku!
Zapraszamy na admajners forum.
Doceńcie nasze wysiłki w komentarzach pod postami!

wtorek, 4 maja 2010

Widok na słynny pub Cela w Szczytnie. Jeden z policjantów mówił co prawda, że śmierdzi tam moczem, ale zaręczam, że to nieprawda. Polecam wszystkim miłośnikom wiejskich dyskotek.



















Dzisiejszy sen:
W barze "Adaś" pojawił się nowy bufetowy, podobny do obecnego, tylko grubszy i z blond włosami, bardzo dziwny, jakby przyćpany. Jedzenie znacznie podrożało, można było kupić np. drożdżówkę z budyniem i masłem czosnkowym za 130 zł. Wzięłam ciastko (jedyna rzecz po normalnej cenie), a ów dziwny osobnik dołożył mi do niego sporą porcję sałatki i sosów do kebaba. Na moją nieśmiałą uwagę, że niespecjalnie to pasuje, zaczął wołać "Ja już nie mogę, już nie mogę!", po czym wylał na siebie miskę owoców w kompocie.
Przypomina mi to nieco dowcip o orle, który wsmarowuje sobie masło w klatę, krzycząc "Jaki ja jestem popierdolony!" :P

1 komentarz:

  1. Zdecydowanie pili, zanim wsiedli do tego pojazdu.
    Hatita

    OdpowiedzUsuń