Ogłoszenia parafialne

Teraz możesz dodać naszą grupę do swojego profilu na facebooku!
Zapraszamy na admajners forum.
Doceńcie nasze wysiłki w komentarzach pod postami!

czwartek, 6 maja 2010

"Teraz, prędko zanim dotrze do nas, że to bez sensu"

Przedstawiam wam grupy z fejsbóka, na które natknęłam się podczas swoich "wędrówek". Może kiedyś urządzimy ranking?

1. Każda szanująca się kobieta nosi konstytucję w torebce
2. Boję się,że Renis Jusis kiedyś mnie znajdzie
3. Teraz, prędko zanim dotrze do nas, że to bez sensu
4.
Moje zycie sie zmienilo od kiedy zrozumialam/lem, co oznacza logo Carrefour
5. NIGDY nie jeżdżę sześciokonnym rydwanem rzymskim po alkoholu

6. Gnicie. Jako forma spędzania wolnego czasu

7. "Ja pierdolę" jako reakcja na otaczającą rzeczywistość

8. Nie chcę, aby Pierwsza Dama była kotem.

9.
Ty masz mnie za głupią dzikuskę
10.
Jeszcze nigdy nie piłem wódki!
11. NIE dla pochowania Cheopsa na Stadionie Narodowym!

12. TAK dla Stadionu Narodowego im. Wawelu!

13. PETYCJA DO ZESPOŁU FEEL O SAMOROZWIĄZANIE

14. O gustach się nie dyskutuje, ale Twój jest chujowy. ;)

15. Alkoholowi mówię stanowcze: czemu nie?

16. Grupy na facebooku uświadamiają mi, że nie jestem wyjątkowa
17. Człowiek człowiekowi wilkiem, a zombie zombie zombie!
18. "Chuj wie" czyli Chuj jako istota Wszechwiedząca
19. Spiewalismy "freestyla, raka (łaka) maka fon" zamiast "rock the microphone"
20. Co to? Daj skserować!
21. chuj z tym, do tej też dołączę
22. Zobaczymy - Groźba wszechczasów

23. 'po maturze' jako nowy okolicznik czasu

24. Jeżeli czas to pieniądz to przepierdoliłem fortunę!

25. Fan klub faceta, który zapina babkę na wieży
26. wstawanie rano wymyślił idiota
27.
Grupa żądająca opcji "Lubisz to suko!" na fejsbuku.
28. NIE W SZCZEPIONKĘ!!!
29. Jesteś u pani!

Z zagranicy:
1.
Čo priroda dojebala ani Maxfactor nenapravi:D
2. F a c e b o o k is the only place where it's acceptable to talk to a wall
3. "Be Careful!" " Don't Worry Mum, I'm A Ninja :)"
4. Sprechen Sie Deutsch? ... Tak trochen ...
5. Pretending to use the Force to open automatic doors.
6. If Walt Disney watched the Disney channel right now, he would cry.
7. I blame disney for my high expectations of men
8. I hate it when Brad Pitt calls me when i'm in bed with Johnny Depp...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz